Cts. Haz 27th, 2026

SON.TV/TEKİRDAĞ

Tekirdağ’ın Çerkezköy ilçesinde yaşanan olay, olası bir cinayetin silahın ateş almaması nedeniyle önlenmesiyle sonuçlandı. Bağlık Mahallesi Kartal Sokak’ta bulunan bir büfede karşılaşan boşanma aşamasındaki Mersiye Işıklı ile eşi Rahim Işıklı arasında çıkan tartışma kısa sürede büyüdü.  

TETİĞE BASTI, TABANCA ATEŞ ALMADI

İddiaya göre Mersiye Işıklı, yanında getirdiği tabancayı eşine doğrultarak tetiğe bastı. Ancak silahın tutukluk yapması nedeniyle ateş almadı. Bunun üzerine taraflar arasında arbede yaşandı. Boğuşma sırasında Rahim Işıklı, tabancanın kabzasıyla başına aldığı darbeyle yaralandı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılan yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.  

“BİR ANLIK ÖFKEYLE YAPTIM” DEDİ

Olayın ardından gözaltına alınan Mersiye Işıklı’nın emniyette verdiği ifadede, eşinin kendisini aldattığını öne sürdüğü ve boşanma sürecindeki mal paylaşımı nedeniyle yaşanan anlaşmazlıkların etkisiyle öfkeye kapıldığını söylediği öğrenildi.  

SİLAH KIZINA AİT ÇIKTI

Polisin yaptığı incelemede olayda kullanılan tabancanın çiftin kızına ait bulundurma ruhsatlı silah olduğu belirlendi. Silaha kriminal inceleme yapılmak üzere el konulurken, olayla ilgili soruşturma derinleştirildi.  

KASTEN ÖLDÜRMEYE TEŞEBBÜSTEN TUTUKLANDI

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Mersiye Işıklı, çıkarıldığı mahkemece “kasten öldürmeye teşebbüs” suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olay anının iş yerinin güvenlik kamerasına da yansıdığı öğrenildi.  

ETİKETLER: #Çerkezköy #Tekirdağ #Cinayet #KastenÖldürmeyeTeşebbüs #Tutuklama #Asayiş #SonDakika #SonTV

Tekirdağ’ın Çerkezköy ilçesinde boşanma aşamasındaki eşini tabancayla öldürmeye çalışan kadın, silahın tutukluk yapması sayesinde amacına ulaşamadı. Olayın ardından gözaltına alınan şüpheli, “kasten öldürmeye teşebbüs” suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi. Read More

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir