Sal. Haz 23rd, 2026

SON.TV / ANKARA

Ankara Cumhuriyet Başsavcısı Aykut Çelik, Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’e nezaket ziyaretinde bulundu.

Ankara İl Emniyet Müdürlüğü’nde gerçekleştirilen görüşmede, Başsavcı Çelik ile İl Emniyet Müdürü Yüksek bir araya geldi. Görüşmenin içeriğine ilişkin resmi bir açıklama yapılmazken, ziyaretin kurumlar arası iş birliği ve koordinasyon açısından önem taşıdığı değerlendirildi.

ANKARA’DA YARGI VE EMNİYETİN ZİRVESİ BİR ARAYA GELDİ

Yakın zamanda Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı görevine atanan Aykut Çelik’in gerçekleştirdiği ziyaret, başkentteki adli ve güvenlik hizmetlerinin etkin yürütülmesi bakımından dikkat çekti.

Başsavcılık ve emniyet birimleri arasındaki koordinasyonun, özellikle soruşturmaların yürütülmesi, kamu düzeninin korunması ve suçla mücadele çalışmaları açısından büyük önem taşıdığı biliniyor.

EMNİYETTEN TEŞEKKÜR MESAJI

Ziyaretin ardından Ankara İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Ankara Cumhuriyet Başsavcısı Sayın Aykut Çelik, İl Emniyet Müdürümüz Sayın Maksut Yüksek’i makamında ziyaret etti. Nazik ziyaretleri dolayısıyla kendilerine teşekkür ederiz.”

BAŞKENTTE KURUMLAR ARASI İŞ BİRLİĞİ MESAJI

Gerçekleştirilen ziyaret, yargı ve emniyet teşkilatları arasındaki güçlü iletişim ve iş birliğinin sürdürülmesi açısından önemli bir temas olarak değerlendirildi.

ETİKETLER:#AykutÇelik #MaksutYüksek #AnkaraCumhuriyetBaşsavcılığı #AnkaraİlEmniyetMüdürlüğü #Ankara #Yargı #Emniyet #SonTv #Gündem

Ankara Cumhuriyet Başsavcısı Aykut Çelik, Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’i makamında ziyaret etti. Ankara’da yargı ve emniyet teşkilatının iki önemli ismini bir araya getiren görüşme, kurumlar arası koordinasyon açısından dikkat çekti. Read More

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir